پشتیبانی ۲۴ ساعته

09900779714 - 03132507594

معرفی نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان

نمایندگی گارانتی حامی اصفهان

مجموعه کاستوم رایان مفتخر است اعلام نماید که نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان را دارد. گارانتی حامی یک نوع گارانتی است که توسط شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت صادر می‌شود. این گارانتی معمولاً شامل خدمات پشتیبانی فنی، تعمیرات و تعویض قطعات معیوب، تحویل قطعات یدکی و یا تعویض لپ تاپ در صورت نیاز است. مدت زمان گارانتی حامی معمولاً بین یک تا سه سال است و شرایط و مقررات مربوط به آن توسط شرکت گارانتی حامی تعیین می‌شود. این گارانتی معمولاً به عنوان یک امتیاز اضافی برای خریداران لپ تاپ ارائه می‌شود تا از مشکلات فنی و نقص‌های سخت افزاری محافظت کند.

نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان

شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت در سال 1395 با هدف ارائه خدمات پس از فروش بصورت انحصاری و تخصصی کار خود را در این حوزه آغاز نمود. این شرکت با برندهای مطرح دنیای دیجیتال مانند ایسوس، هوآوی و وسترن دیجیتال همکاری کرده و زمینه را برای وارد شدن کالاهای اصلی به کشور و ارائه خدمات منحصربه‌فرد در حوزه دیجیتال فراهم کرده است.

گارانتی حامی سعی نموده تا این اطمینان را در شما به وجود آورد که با خرید محصولات با کارت گارانتی حامی، اصل بودن کالا و دریافت خدمات پس از فروش دغدغه شما برای خرید محصولات دیجیتال در ایران نباشد. این شرکت تا حد زیادی وابسته به مجموعه محصولات متنوع متشکل از برندهای پیشرو فناوری در جهان و تیمی است که برای پذیرش فناوری‌های نسل بعدی و فراتر از آن آماده اند.

همچنین، گارانتی حامی تلاش نموده است تا با پوشش مناسب نمایندگی‌ها در سراسر کشور نزدیک‌ترین مکان را برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم آورد. خدمات این شرکت با پوشش 100 درصدی مراکز استان‌ها و پوشش 90 درصدی در شهرستان‌ها همیشه در دسترس شما می‌باشد. دستیابی به خدمات در بسیاری از نقاط کشور نشان از اشتیاق و تعهد لازم برای حفظ بالاترین سطح کیفیت در خدمات پس از فروش و رضایت مشتری است.

دانش گسترده از صنعت فناوری‌های نو و تنوع نیروی کار، حامی را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌ها و خدمات حرفه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد. گارانتی حامی سعی داشته تا با فراهم آوردن امکانات بروز، تعمیری اصولی انجام داده و با استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزارهای تست پس از تعمیر، از رفع تمامی مشکلات دستگاه‌ها مطمئن گردد.

در راستای ماموریت سازمانی برای تبدیل شدن به موفق‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، حامی کاملاً وقف خدمات رسانی به مشتریان خود است و تلاش خود را برای تبدیل شدن به گارانتی منتخب شما در ایران ادامه خواهد داد.

در ضمن، شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت نیز نمایندگی‌های گارانتی حامی در اصفهان را ایجاد نموده و امکان دسترسی آسان به خدمات گارانتی حامی را در این منطقه فراهم ساخته است.

  • نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان
  • قطعات اصلی و اورجینال
  • تجربه و تخصص
  • خدمات متنوع و جامع

ویژگی گارانتی حامی در اصفهان

تمام قطعات استفاده شده در تعمیرات محصولات با گارانتی حامی، از قطعات اصلی و اورجینال تامین می‌شوند. این بدان معنی است که شما می‌توانید از کیفیت و عمر طولانی محصولاتی که تعمیر شده است، اطمینان حاصل کنید. تأییدیه‌ها و استانداردهای معتبر صنعت، اعتبار بالای خدمات حامی می باشد.

شرکت گارانتی حامی نمایندگی اصفهان ارائه دهنده خدمات گسترده‌ای مانند نصب و راه‌اندازی، به‌روزرسانی نرم‌افزاری و مشاوره فنی برای محصولات مختلف است. نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان از افراد متخصص و مجرب تشکیل شده است که می‌توانند به راحتی مشکلات شما را حل کنند. همچنین، ما به عنوان یک نمایندگی گارانتی حامی، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهیم و مشتریان ما می‌توانند به راحتی از گارانتی حامی خود استفاده کنند. اگر شما در اصفهان هستید، می‌توانید به عنوان مشتریان نمایندگی گارانتی حامی اصفهان از خدمات ما بهره مند شوید.

تلفن تماس با نمایندگی گارانتی حامی در اصفهان

031-32507594 و 09900779714

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
وبلاگ